1.Regulamin określa przedmiot i zasady świadczenia usług, odpowiedzialności obu stron oraz przebywania na terenie Bachleda Luxury Hotel i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty rejestracyjnej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji i/aIbo zapłaty zaliczki lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując czynności wymienionych powyżej Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2.Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Bachleda Luxury Hotel MGallery Collection.
3.Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu oraz na stronie:www.bachledaluxuryhotel.pl/kontakt.
4.Opiekunem Gościa jest Recepcja hotelowa.
1.Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
2.Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 w dniu przyjazdu i kończy o godzinie 12.00 w dniu wyjazdu.
3.Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić w Recepcji najpóźniej do godz. 9:00 w dniu, w którym upływa pierwotny termin wymeldowania z Hotelu.Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi, według aktualnego na dany dzień cennika znajdującego się na stronie www.bachledaluxuryhotel.pl.
4.Wcześniejsze zameldowanie i późniejsze wymeldowanie jest możliwe w miarę dostępności pokoi pouprzednim kontakcie z Recepcją i potwierdzeniu tej możliwości.
5.Późne wymeldowanie, zależne jest od dostępności i wymaga uprzedniego kontakcie z Recepcją.
6.Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w Hotelu, w przypadku braku dostępności pokoju, niedokonania wcześniej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz wprzypadku nieprzestrzegania regulaminu.
1.Podstawą zakwaterowania Gościa jest okazanie w Recepcji Hotelu dokumentu tożsamości z fotografią dla każdego Gościa przebywającego w wynajętym pokoju oraz wypełnienie i podpisaniekarty rejestracyjnej pobytu Gościa w Hotelu, jak również okazanie karty kredytowej użytej w trakcie dokonywania rezerwacji stanowiącej własność Gościa. Podpisanie przez Gościa karty rejestracyjnej pobytu jest równoznaczne z zawarciem umowy o świadczenie usług noclegowych oraz innych oferowanych przez Hotel oraz z zapoznaniem się i akceptacją Regulaminu Hotelu. W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości Gościa oraz karty kredytowej użytej w trakcie dokonywania rezerwacji stanowiącej własność Gościa, Hotel ma prawo odmówić świadczeń zakwaterowania oraz anulować rezerwację Gościa na zasadach anulacji zgodnych z polityką anulacji obowiązującą Gościaw chwili dokonywania rezerwacji.
2.Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił opłatę należną za pobyt.
3.Osoby niezameldowane w Hotelu mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym w godzinach od6:00 do 22:00.
4.Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Hotelu lub Gości, szkody na osobie Gości, pracowników Hotelu lub innych osób przebywających w Hotelu.
5.Rezerwacja standardowa (zwana elastyczną) to rezerwacja, która posiada możliwość anulacji dogodz. 18.00 na 2 dni przed przyjazdem. W przypadku jej dokonania pobrane środki zostaną zwrócone.Brak anulacji w powyższym terminie i nie wykorzystanie rezerwacji spowoduje obciążenie opłatą anulacyjną w wysokości pobranej gwarancji oraz anulacją rezerwacji.
6.Rezerwację należy zagwarantować poprzez dokonanie opłaty za pierwszą dobę. Brak dokonania opłaty do 24h oznacza rezygnację i anulację rezerwacji.
7.W przypadku rezerwacji bezzwrotnej, rezerwację należy zagwarantować w momencie jej dokonywania poprzez dokonanie opłaty za cały pobyt.
8.Brak dokonania opłaty do 24h oznacza rezygnację i anulację rezerwacji. W przypadku anulacji rezerwacji, pobrana przez Hotel gwarancja nie zostanie zwrócona.
9.Podczas zameldowania należy uiścić depozyt na wszelkie dodatkowe usługi lub szkody w formie preautoryzacji na karcie kredytowej lub gotówką w wysokości 400 PLN za dobę. Depozyt jest obowiązkowy.
1.Hotel Świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
2.W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne zgłoszenie zastrzeżeń do Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.
3.Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
a.warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
b.bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
c.profesjonalną obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu,
d.sprzątanie pokoju (Hotelu) i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa,a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie,
e.sprawną pod względem technicznym obsługę, a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie, Hotel dołoży starań, aby w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
4.Dodatkowo na życzenie Gościa Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
a.Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
b.Budzenie o wyznaczonej godzinie,
c.Przyjmowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych Gościa w okresie pobytu w hotelu do depozytuw recepcji hotelu z zastrzeżeniem &6 ust. 4 Regulaminu,
d.Przechowywanie bagażu gościa,
e.Zamawianie taxi.
5.Goście mogą korzystać nieodpłatnie ze strefy SPA w wyznaczonych godzinach.
6.Na życzenie Gościa przebywającego w Hotelu z małymi dziećmi (od 0 do 3 lat) do pokoju bezpłatnie zostanie wstawione łóżeczko. Hotel uwzględni życzenie wstawienia łóżeczka dziecięcego w miarę ich dostępności w Hotelu.
7.Osoby przebywające na terenie Hotelu nie są uprawnione do korzystania na jego terenie z innych niż hotelowe usług gastronomicznych, w szczególności w formie cateringu zewnętrznego.
8.Hotel akceptuje pobyt małych zwierząt. Obowiązuje dodatkowa opłata w kwocie 150/ doba. Pobyt zwierząt każdorazowo musi zostać zgłoszony i potwierdzony przez recepcję hotelu przed przyjazdem.Goście ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych bądź mienia innych Gości powstałe w wyniku działania zwierząt przebywających na terenie Hotelu.
9.Hotel świadczy na rzecz gości usługę parkingową polegającą na odpłatnym udostępnieniu Gościom miejsca postojowego na posiadanym przez hotel niestrzeżonym parkingu zewnętrznym oraz wewnętrznym w garażu podziemnym. W ramach usługi parkingowej, na życzenie Gościa hotel świadczy usługę typu Valet Parking polegającą na odprowadzeniu/przyprowadzeniu pojazdu na/zmiejsca postojowego na parkingu zewnętrznym lub w garażu podziemnym przez pracownika hotelu.
10.Obiekt otrzymał od konserwatora zabytków zgodę na odstępstwo kategoryzacyjne dotycząceosłony nad podjazdem. W zamian oferuje dodatkowe udogodnienia ponad wymogi kategoryzacji obiektu 5-gwiadkowego w każdym pokoju znajdują się: zestawy kosmetyczne, ekspres do kawy,lusterko kosmetyczne; w obiekcie: dodatkowe usługi odnowy biologicznej, wewnętrzne patio.
1.Na terenie Hotelu dzieci w wieku poniżej 12 roku życia powinny znajdować się pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci do 18roku życia.
2.Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lubzniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałej z winy jego lub odwiedzających go osób, lub osób odwiedzających te ostatnie. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Cennik wyposażenia i szkód stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu.
3.Niezależnie od cennika, hotel zastrzega sobie prawo do indywidulanej i odrębnej wyceny zniszczeń,w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody. Ponad to jeśli zaistnieje taka okoliczność,Gość zostanie obciążony kosztem wycofania pokoju ze sprzedaży, według cennika obowiązującego na stronie www.bachledaluxuryhotel.pl, na czas usunięcia szkód i zabrudzeń.
4.Gość zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów prawa polskiego, wszczególność dotyczących zachowania się w przestrzeni publicznej. Na terenie hotelu obowiązujezakaz stosowania przemocy słownej oraz fizycznej w stosunku do innych osób, w tym innych Gościoraz pracowników hotelu. Obowiązuje zakaz używania słów powszechnie uznanych za obelżywe, jakrównież zachowania mogącego zostać uznane za naruszające zasady współżycia społecznego oraz ustalone zwyczaje, w szczególności zachowania agresywnego, wulgarnego oraz obscenicznego naruszającego zasady i normy społeczne.
5.W przestrzeniach publicznych hotelu obowiązują zasady stosownego ubioru (dress code), o których pracownicy hotelu informują Gościa każdorazowo, gdy zajdzie taka potrzeba i Gość zobowiązany jestdostosować swój ubiór do wymogów miejsca, w którym chce przebywać. Obowiązuje zakaz przebywania w przestrzeni publicznej bez odzieży (nago) lub w stroju nieodpowiednim do miejsca przebywania gościa (zakaz przebywania w stroju kąpielowym lub w szlafroku lub w negliżu w przestrzeniach restauracji oraz baru).
6.Goście hotelowi zobowiązani są do przestrzegania zasad dobrego wychowania oraz powstrzymywania się od zachowania, w sposób mogący zakłócać pobyt innym Gościom lub osobom pracującym w hotelu (zbyt głośne zachowanie, krzyki, głośna muzyka lub dźwięk w urządzeniach elektronicznych Gościa).
7.W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie,która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu,uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualnie zniszczenia oraz do opuszczenia Hotelu na żądanie Hotelu.
8.Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor,zgasić światło, zakręcić krany oraz sprawdzić zamknięcie okien i drzwi.
9.Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu, wrazie opóźnienia się Gościa z uregulowanie płatności za pobyt lub nieuregulowania należności zeświadczone usługi.
1.Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu, niepóźniej niż w terminie 1 doby, a każdorazowo nie później niż przed opuszczeniem Hotelu, pod rygoremutraty prawa powoływania się na wystąpienie szkody.
2.Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie, jeżeli przedmioty te zostaną oddane na przechowanie do depozytu w Recepcji i hotel pisemnie przyjmie odpowiedzialnośćza zniszczenie lub utratę tych przedmiotów.
3.Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przekraczających możliwość przechowywania w depozycie hotelowym.
4.Hotel nie ponosi odpowiedzialności za żadne uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa zaparkowanego zarówno na wewnętrznym parkingu hotelowym w garażu podziemnym, jak również na parkingu zewnętrznym.
5.Hotel ponosi odpowiedzialność za uszkodzenie samochodu Gościa, jeżeli szkoda powstała w trakciei w związku ze świadczeniem usługi Valet Parking przez pracownika Hotelu/osobę, za którą Hotel ponosi odpowiedzialność.
1.Hotel akceptuje pobyt małych zwierząt – psów i kotów w rozmiarze do 35 cm wysokości w kłębie oraz o wadze nie przekraczającej 10 kg. Obowiązuje dodatkowa opłata w kwocie 150 PLN/ doba.
2.Pobyt zwierząt każdorazowo musi zostać zgłoszony i potwierdzony przez Recepcję Hotelu przed przyjazdem Gości.
3.Podczas dokonywania rezerwacji prosimy o podanie gatunku / rasy zwierzęcia. Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwierząt, których gatunki /rasy są powszechnie uznawane za groźne, agresywne, chorych, w trakcie rekonwalescencji lub nie spełniających w/w wytycznych.
4.Do Hotelu przyjmowane są zwierzęta zdrowe – wymagane okazanie podczas zameldowania książeczki zdrowia (aktualne szczepienie przeciwko wściekliźnie i odrobaczenie).
5.Właściciel jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów określonych przez Hotel,
a wynikających z zabrudzeń oraz zniszczeń dokonanych przez zwierzę w Hotelu.
6.Właściciel zwierzęcia ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie uszkodzenia mienia hotelowego i prywatnego innych Gości z winy zwierzęcia.
7.Właściciel ponosi wyłączną odpowiedzialność za zwierzę wobec innych Gości hotelowych.
8.W przypadku pozostawienia zwierzęcia samego w pokoju, prosimy o pozostawienie zawieszki na klamce, po zewnętrznej stronie drzwi. Zawieszki są dostępne w Recepcji Hotelu. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za ucieczkę zwierzęcia z pokoju hotelowego.
9.Na terenie Hotelu (przestrzenie wspólne, poza pokojem) zwierzęta muszą być wyprowadzane na smyczy/ w transporterze. W szczególnych przypadkach Hotel zastrzega sobie prawo wprowadzenia nakazu założenia kagańca.
10.Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników do higieny zwierząt, przebywanie zwierząt na łóżku i sofach / fotelach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych przez zwierzę w pokoju.
11.Ze względów bezpieczeństwa, sprzątanie pokoi, w których przebywają zwierzęta, odbywa się wyłącznie w obecności właściciela lub podczas nieobecności zwierzęcia w pokoju. W celu ustalenia dogodnej godziny prosimy o kontakt z Recepcją Hotelu.
12.W przypadku stwierdzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych Gości, niszczy mienie Hotelu, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych Gości, Hotel bezzwłocznie podejmie próbę kontaktu z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Hotel zastrzega sobie prawo wejścia personelu do pokoju Gościa, również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i odstawienia zwierzęcia do najbliższego schroniska dla zwierząt. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych działań pokrywa właściciel zwierzęcia.
13.Obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt do Gavi Restaurant oraz Strefy Wellness. 14.Właściciel oświadcza, że zapoznał się z regulaminem pobytu zwierząt w Bachleda Luxury Hotel Kraków MGallery Hotel Collection i akceptuje jego zapisy.
Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdzającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy od czasu opuszczenia Hotelu przez Gościa, a po upływie tego okresu przedmioty te zostaną zniszczone zgodniez obowiązującym prawem. Ze względu na swoje właściwości artykuły spożywcze i leki przechowywanebędą przez 24 godziny.
W Hotelu obowiązuje cisza nocna w godzinach od 22:00 do 6:00 dnia następnego.
1.Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
2.Wszelkie Reklamacje przyjmuje Recepcja lub General Manager pod adresem: HB4U7-GM@accor.com.
3.Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług, nie później niż w terminie 1 doby, jednakże każdorazowo przed opuszczeniem Hotelu, podrygorem utraty prawa powoływania się na dostrzeżone uchybienia.
1.W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz używania wszelkich urządzeń podobnych wytwarzających dym, poza miejscami do tego wyznaczonymi. Za złamanie zakazu Gość zostanie obciążony karą w wysokości 1000 zł, co nie wyłącza obciążenia Gościa kosztami wszelkich czynności niezbędnych do przywrócenia pomieszczeń hotelowych do należytego stanu (jak na przykład ozonowanie, etc.). Ponad to jeśli zaistnieje taka okoliczność, Gość zostanie obciążony kosztem wycofania pokoju ze sprzedaży.
2.W Hotelu nie można przechowywać nielegalnych substancji, ładunków niebezpiecznych, broni,amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.
3.Gość wyraża zgodę na przetwarzanie i przechowywanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (j. t. Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926; ze zm.) przez Spółkę BachledaLuxury Properties Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Zwierzyniecka 29/lok. 202 dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania.
4.Zakazuje się prowadzenia w Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej, jak również działalności hazardowej.
5.Gość nie może powodować nadmiernego hałasu na terenie Hotelu, nieprzyjemnych zapachów z pokoju hotelowego, ani w inny sposób przeszkadzać pozostałym Gościom Hotelu.
6.Poza nieznacznym przestawieniem mebli i wyposażenia nienaruszającym jego funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania, Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu.
7.W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz nagrywania filmów oraz wykonywania sesji fotograficznych wcelu ich rozpowszechniania bez uprzednio uzyskanej od Hotelu zgody wyrażonej na piśmie. W przypadku stwierdzenia naruszenia przez Gości zakazu nagrywania lub fotografowania wnętrz Hotelu pracownik Hotelu ma prawo odmówić zameldowania lub wymeldować Gości ze skutkiem natychmiastowym, bez prawa do żądania zwrotu środków za pobyt w Hotelu. Gość zobowiązany jest wobecności pracownika Hotelu usunąć na jego żądanie wszelkie fotografie lub zarejestrowany obraz lub dźwięk przedstawiający wnętrza Hotelu.
8.Postanowienia ujęte w §10 pkt. 7 Regulaminu dotyczą wykonywania fotografii i filmów w celach niezwiązanych z użytkiem prywatnym, pamiątkowym oraz rekreacyjnym, tj. w szczególności W celach:komercyjnych oraz na użytek obrotu gospodarczego.
9.W razie powzięcia przez Hotel wiadomości o wykorzystaniu fotografii lub nagrań wideo wykonanychwe wnętrzach hotelu bez uzyskania uprzedniej pisemnej zgody, o której mowa w pkt. 7, hotel maprawo do żądania odpowiedniego wynagrodzenia z tego tytułu oraz do żądania zaprzestania dalszegoużywania, jak też rozpowszechniania materiałów pozyskanych lub wykonanych wbrew niniejszemu regulaminowi.